• פרסומת

כתבות כושר חדשות    קרא עוד

טיפים, מדריכים, תזונה ועוד.

צום לסרוגין – 6 מיתוסים פרק א'

צום לסירוגין או intermittent fasting נתפס במעגלים מסוימים כדבר מסוכן הגורם לאובדן מסת שריר, רעב, נפילת קצב המטבוליזם וכו'. בכתבה הזו ננסה להפריח החלק מהמיתוסים.

האימון האולטימטיבי של APOLLO CREED

אלו שכושר הוא אורך החיים שלהם בטח שמו לב להישגיו הפיזיים המרשימים של השחקן, הוא העלה מסת שריר די רצינית של כ- 10-15 ק"ג עבור התפקיד והדגים מבנה גוף מרשים ביותר.

קרא עוד >>

קרוספיט והריון: עדויות מהשטח

כשהייתי בחודש השישי להריוני ניגשה אלי אחת המתאמנות שלי ואמרה לי: "את יודעת, אני רואה אותך מתאמנת ואני חושבת על זה שכשאני הייתי בהריון פחדתי ללכת על נעלי עקב כדי לא לאבד שיווי משקל, אז בטח שלא היה מה לדבר על להתאמן".

קרא עוד >>

כתבות כושר חדשות    קרא עוד

טיפים, מדריכים, תזונה ועוד.

איך לשמור על חיטוב בזמן חופשה?

אוגוסט, חופשות, או ספטמבר\מאי ותקופת החגים שוב עליינו וזה אומר שבירת שגרה, ואז נשאלת השאלה – איך נשארים באותו חיטוב? אז בשבועיים שלי בחו"ל בניתי 6 כללים.

כתבות כושר חדשות    קרא עוד

טיפים, מדריכים, תזונה ועוד.

אתגר הנוקמים של מארוול

הנוקמים לא יצליחו להביס את תאנוס לבדם! הם צריכים את עזרתכם – אבל! לפני שאתם רצים לקרב, הכנו לכם כמה אתגרים כדי לבדוק האם אתם מוכנים פיזית ונפשית למערכה!

קרא עוד >>
  • פרסומת

מועדונים חדשים   קרא עוד

רשימת החדשים של מועדוני Crossfit, חדרי כושר, ספא ועוד…

מועדונים חדשים   קרא עוד

רשימת החדשים של מועדוני Crossfit, חדרי כושר, ספא ועוד…

  • פרסומת

מאמנים אישיים, תזונאים, הגנה עצמית   קרא עוד

מאמניי כושר אישיים, תזונאים, מועדוני TRX ואומנויות לחימה.

מאמנים אישיים, תזונאים, הגנה עצמית   קרא עוד

מאמניי כושר אישיים, תזונאים, מועדוני TRX ואומנויות לחימה.

מאמנים אישיים, תזונאים, הגנה עצמית   קרא עוד

מאמניי כושר אישיים, תזונאים, מועדוני TRX ואומנויות לחימה.

  • פרסומת